contact-us

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    כיצד לשים את העבר בצד ולהתחיל חיים חדשים ונקיים?

    כיצד לשים את העבר בצד ולהתחיל חיים חדשים ונקיים?

    אם אתם נחושים להתחיל חיים נטולי סמים, רוב הסיכויים שאתם בוחנים את האפשרויות הזמינות של טיפול בהתמכרות. הגורמים הראשונים שלרוב שמים לב אליהם הם המחיר והמרחק מהבית. כיום ישנם מספר רב של מרכזי גמילה בהם ניתן להחלים מהתמכרות לסמים בקצב שמתאים לכם באופן אישי. רובם מציעים ערכות טיפול סטנדרטיות. בבחירת מרפאה כדאי לשים לב לא לגורמים חיצוניים, אלא ללמוד את תוכניות הטיפול ביתר פירוט. מכון הרמוניה מציע לכם שיטות טיפול חדשניות ומתקדמות אשר מאפשרות לכם להיגמל מההתמכרות ללא הצורך להפסיק את מעגל החיים שלכם באופן מלאכותי, אתם תוכלו להגיע למכון בהתאם לזמנים קבועים שתקבעו, ולסיים את התהליך תוך המשך חיים רגילים במקביל.

    מסגרת תומכת לאורך כל השיקום

    התמכרות לסמים היא פיזית ופסיכולוגית כאחד. במהלך טיפול בהתמכרות, בנוסף להוצאת הסמים מהגוף, חשוב לבנות מחדש את החשיבה של המכור, ללמד אותו לחיות ללא חומרים מזיקים. המטרה היא לזהות את הגורמים להתמכרות, להתגבר על טריגרים, להתמודד עם לחץ ולהחזיר חבר מלא לחברה. מהלך הטיפול בהתמכרות לסמים צריך לכלול גישה משולבת של שיקום פיזי, רגשי וחברתי.

    ההבדלים בין גמילה באשפוז למכון גמילה הרמוניה?

    כיום ישנן שתי אפשרויות לגמילה- אשפוז מלא או במכון גמילה עם טיפול יום או ערב. שתי השיטות עוזרות לכם להתמקד באופן מלא בהחלמה. במהלך הטיפול, המכור מקבל לא רק טיפול רפואי, אלא גם פתרון של בעיות פסיכולוגיות. אך היום כבר ידוע כי טיפול בו ניתן לבקר במכון במהלך היום או בערב בשילוב טיפול עם מטלות יומיומיות, הוא הטיפול המומלץ יותר. תהליך טיפול בהתמכרות שלא מצריך ממכם לתלוש את עצמכם מחיי היום יום באופן מלאכותי, הוא הטיפול המומלץ יותר. הרי המאבק בהתמכרות אינו מסתיים לאחר השחרור ממרכז השיקום. לעתים קרובות קשה למכורים לשעבר לחזור מיד הביתה ולהתחיל לחיות ללא סמים. לכן, תמיכה לאחר שיקום חשובה ביותר. ברגע קריטי, חשוב שיהיה קשר עם מדריך או מנטור על מנת להתמודד עם פיתוי. ואילו במהלך הטיפול במכון הרמוניה תוכלו לעבור את הטיפול הטוב ביותר ללא ניתוק מהחיים הרגילים, ככה שגם שההסתגלות לחיים ללא התמכרות במהלך השיקום היא הרבה יותר קלה. לקבלת פרטים נוספים צרו קשר עם מכון הרמוניה.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

      למאמרים נוספים

      post-image
      הפרעת קשב והימורים

      הפרעת קשב והימורים: קשר מסוכן הפרעת קשב (ADHD) היא הפרעה נפוצה הגורמת לקשיי ריכוז, היפראקטיביות וחוסר...

      המשך קריאה
      post-image
      הפרעת קשב וריכוז והתמכרות

      הפרעת קשב וריכוז והתמכרות הפרעת קשב וריכוז והתמכרות הן שתי הפרעות נפוצות ומורכבות שנמצא כי קיים...

      המשך קריאה
      post-image
      גישות לטיפול בהתמכרות לסמים - השוואה בין מרכזי גמילה פתוחים וסגורים

      מבוא התמכרות לסמים מהווה אתגר חברתי ובריאותי מורכב, הדורש התערבות טיפולית מקצועית ורב-מערכתית. קיימות שיטות טיפול...

      המשך קריאה