contact-us

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    צוות מומחים המטפלים באופן מקצועי ותומך

    צוות מומחים המטפלים באופן מקצועי ותומך

    הטיפול בהתמכרות במרפאות מודרניות מתבצע באופן מקיף וכולל מספר שיטות יעילות בו זמנית. עבור כל מטופל, תוכנית כזו מפותחת באופן אישי בהשתתפות צוות מומחים מנוסים, בעלי התמחות גבוהה. כתוצאה מהטיפול, מתחילה תקופה של הפוגה יציבה, והמטופל חוזר בהדרגה לחיים נורמליים. גם מכון הרמוניה פועל על פי השיטות החדשניות והאפקטיביות ביותר עבור טיפול בהתמכרויות. במכון ילוו את המטופל אנשי מקצוע ומדריכים מומחים אשר יעזרו לכל אחד לחזור לשגרה ללא הפסקה מלאכותית של מעגל החיים.

    מאילו טכניקות מורכבת התוכנית?

    תוכנית טיפול בהתמכרויות המורכבת מטכניקות שהוכיחו ביצועים גבוהים:

    מוטיבציה. איתה מתחיל המאבק בהתמכרות, כי לעתים קרובות חולים מסרבים לטיפול. המטרה העיקרית של המטפל היא להניע את המטופל לטיפול.

    ניקוי רעלים מהגוף. השלב בו מתגברים על סימני תסמונת הגמילה, במידה ומדובר על גמילה מסמים ואלכוהול.

    שיקום. השלב החשוב ביותר בתוכנית, לפיו מתקיים טיפול בהתמכרות. הודות לשיקום מקצועי של ההתמכרות, המטופלים מתמודדים עם תלות פסיכולוגית. אחת משיטות השיקום היעילות היא הקורס האוניברסלי "12 צעדים". פסיכולוגים וצוות המרפאה עוזרים למטופלים להבין שהתמכרות בכל אחד מביטוייה היא מחלה קשה שלא ניתן להתגבר עליה לבד. תהליך השיקום מורכב ממפגשים אישיים וקבוצתיים עם מדריכים ופסיכולוגים. מכלול האמצעים היישומי מאפשר למטופלים להיוולד מחדש מבחינה רוחנית, להפוך שוב לאנשים נקיים מהתמכרות.

    סוציאליזציה מחדש. עבור מטופלי המרפאה, שלב זה הוא אולי אחד הקשים בדרך להחלמה. זה השלב שבו הם צריכים לחזור הביתה ולנהל חיים נורמליים. ישנה סבירות גבוהה שאדם לא יתנגד ללחץ ויחזור להתמכרות הישנה שלו. לכן, תמיכה פסיכולוגית, לא רק ממומחים, אלא גם מאנשים אהובים, כמו גם תיקון התנהגות המטופל עדיין חשובה מאוד.

    מדוע חולים מעדיפים טיפול בהתמכרות במכון הרמוניה?

    הצלחת המומחים של מכון הרמוניה מבוסס על השיטות העדכניות ביותר למלחמה בהתמכרויות, על ניסיון רב שנים ועל הרצון לעזור למטופלים. טיפול בהתמכרויות מכל הסוגים- אלכוהול, סמים והימורים, הוא בעיה שאנשים לא רוצים לפרסם, לכן הטיפול במכון הוא דיסקרטי לחלוטין, ואתם תוכלו לעבור את הטיפול מבלי לתלוש את עצמכם מהחיים הרגילים שלכם. למידע נוסף צור קשר עם מכון הרמוניה.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

      למאמרים נוספים

      post-image
      הפרעת קשב והימורים

      הפרעת קשב והימורים: קשר מסוכן הפרעת קשב (ADHD) היא הפרעה נפוצה הגורמת לקשיי ריכוז, היפראקטיביות וחוסר...

      המשך קריאה
      post-image
      הפרעת קשב וריכוז והתמכרות

      הפרעת קשב וריכוז והתמכרות הפרעת קשב וריכוז והתמכרות הן שתי הפרעות נפוצות ומורכבות שנמצא כי קיים...

      המשך קריאה
      post-image
      גישות לטיפול בהתמכרות לסמים - השוואה בין מרכזי גמילה פתוחים וסגורים

      מבוא התמכרות לסמים מהווה אתגר חברתי ובריאותי מורכב, הדורש התערבות טיפולית מקצועית ורב-מערכתית. קיימות שיטות טיפול...

      המשך קריאה