contact-us

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    צוות מקצועי במקום ייחודי המעניק יחס אישי לכל מטופל

    צוות מקצועי במקום ייחודי המעניק יחס אישי לכל מטופל

    טיפול בהתמכרויות הוא תהליך הדורש פתרון מקיף. בפנייה אל מרכז גמילה מסמים פרטי תוכלו להיות בטוחים במאה אחוז שצוות המומחים ימצאו פתרון אמיתי לבעיה ויתרמו לגמילה מוחלטת של שימוש בסמים. המטרה של מכון הרמוניה היא לא רק ההחלמה הפיזית, אלא גם ההחלמה הנפשית של המטופל. אנשי המקצוע ימצאו גישה אישית לכל מטופל ויעזרו להתחיל חיים חדשים. הצוות המקצועי של מכון הרמוניה שם לו למטרה לעזור ולתמוך באמת במטופל ובקרוביו, להניע אותו לטיפול יעיל.

    מה ההבדל בין מקום זה למרכז גמילה ציבורי?

    מכוני גמילה פרטיים מאוישים בצוות מוסמך ומגובש, בהם יש אווירה נהדרת, שבה הצוות משדר אמון בידע ובמעשיהם. במרכז הגמילה מתקיימים מפגשים אישיים וקבוצתיים בין כל אלו ששמו להם למטרה להיפטר מהתמכרות ולהתחיל חיים חדשים. אמונה קולקטיבית חזקה הרבה יותר ממאמץ בודד להתגבר על התמכרות לסמים. המדריכים מוצאים גישה אינדיבידואלית לכל מטופל ורושמים את מהלך הטיפול המתאים ביותר בהתבסס על תוצאות בדיקה יסודית. מרכז גמילה מסמים פרטי כולל את כל התנאים הדרושים למטופלים להרגיש בנוח, להיות מסוגלים להירגע, לעבוד ולהשתתף במפגשים. בניגוד לבתי חולים ציבוריים, מרכזי גמילה פרטיים מבטיחים:

    • טיפול אנונימי;
    • שיקום אפילו מהתרופות הכבדות ביותר;
    • הנעת מכור לסמים לטיפול;
    • ייעוץ לקרובי משפחה;
    • טיפול מיוחד של רופאים מוסמכים;
    • מפגשים אישיים של פסיכותרפיה;
    • תמיכה ארוכת טווח גם לאחר סיום השיקום.

    מה כוללת תוכנית שיקום?

    מטרתה של תוכנית שיקום מדורגת היא לפתור בעיות אישיות עמוקות של מכורים. בעזרת הכוונה נכונה תוכלו ללמוד מיומנויות לניהול חיים מפוכחים, תרכשו ידע על תלות כימית ותלמדו כיצד למנוע מצבי לחץ שעלולים להוביל להתמוטטות. טיפול בהתמכרות לסמים במרכז הגמילה הרמוניה מהווה הזדמנות לקבל עזרה פסיכולוגית מקצועית, הנחוצה למכורים לסמים. מטרת השיקום היא להקל על האדם מהשתוקקות לשימוש בסמים, לשקם ולשפר את המצב הפסיכולוגי והרגשי. היתרון בטיפול בהתמכרות לסמים דרך מרכז גמילה מסמים פרטי הוא ללא ספק תמיכה לאחר שיקום. הצוות נשאר בקשר עם המכור ומשפחתו כדי לראות שינויים חיוביים בחייהם ולעזור להם להתמודד עם מצבים קשים. ההסתגלות החברתית מתבצעת בליווי צמוד של מכון הרמוניה. הם עוזרים למכור להסתגל לחיים ללא שימוש בחומרים פסיכואקטיביים, לומדים לנתח את רגשותיו ומחשבותיו ומונעים משברים הודות לתמיכה מסביב לשעון של מומחי מרכז השיקום.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

      למאמרים נוספים

      post-image
      הפרעת קשב והימורים

      הפרעת קשב והימורים: קשר מסוכן הפרעת קשב (ADHD) היא הפרעה נפוצה הגורמת לקשיי ריכוז, היפראקטיביות וחוסר...

      המשך קריאה
      post-image
      הפרעת קשב וריכוז והתמכרות

      הפרעת קשב וריכוז והתמכרות הפרעת קשב וריכוז והתמכרות הן שתי הפרעות נפוצות ומורכבות שנמצא כי קיים...

      המשך קריאה
      post-image
      גישות לטיפול בהתמכרות לסמים - השוואה בין מרכזי גמילה פתוחים וסגורים

      מבוא התמכרות לסמים מהווה אתגר חברתי ובריאותי מורכב, הדורש התערבות טיפולית מקצועית ורב-מערכתית. קיימות שיטות טיפול...

      המשך קריאה