contact-us

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    גמילה מסמים קשים

    גמילה מסמים קשים

    האם אפשר להיגמל מסמים קשים?

    לראות את החבר הכי טוב מכור לסמים קשים זה נורא. כל מי שהיה במצב הזה יוכל להעיד על כך. לכן, אם גם אתם מבינים היום שהחבר הכי טוב שלכם נפל לסם, זה ברור שלא תוכלו לשבת בחיבוק ידיים. מה באמת אפשר לעשות? והאם ניתן לסייע? או שכל פעולה שתנסו לעשות תיתקל בהכרח בהתנגדות?

    חשוב להבין שאת תהליך הגמילה יעשה בסופו של דבר המכור עצמו. כלומר, למרות כל האהבה שבעולם, לא תוכלו לקחת ממנו את הקושי ואת ההתמודדות הצפויה לו. מה שכן תוכלו לעשות, זה לקחת אותו למכון שבו הוא יעבור גמילה מסמים קשים. זה לא יהיה קל ובהחלט יכול להיות שהוא יביע התנגדות גדולה, אך עמוק בפנים כולנו יודעים שזו הדרך הנכונה.

    למה המכורים צריכים עזרה?

    בין אם מדובר על גמילה מסמים קשים ובין אם זו גמילה מאלכוהול, זה לא פשוט. העניין שהרבה פעמים אנשים מפספסים, הוא שבתהליך גמילה אנחנו מתמודדים לא רק עם הקושי הפיזי, אלא גם עם הקושי הנפשי. מה גורם לאדם לקחת את החיים שלו ולהרוס אותם בשתי ידיים? מה גורם לאדם למכור כל מה שיש לו רק כדי לקנות חומר שלמעשה השימוש בו מחריב כל חלקה טובה?

    ברוב המקרים אנחנו רואים שיש סיפור מורכב מאחורי העניין. יש משהו בסיסי שקיים כמעט אצל כל המכורים וכולל הרס עצמי. לכן גמילה כזאת היא לא תהליך שאפשר לעשות לבד. אומנם עם הצד הפיזי עוד ניתן להתמודד אפילו לבד לעיתים, אך עם הצד הנפשי חובה לקבל עזרה. לכן הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות יהיה להפנות את המכור למכון גמילה מקצועי, ויפה שעה אחת קודם.

    איזה מכון גמילה באמת יתאים למשימה?

    לבחור מכון עבור תהליך של גמילה מסמים קשים זו לא משימה פשוטה. אתם בוודאי בלחץ, כי ברור לכם שיש לכם הזדמנות אחת בלבד. כלומר, אולי פעם אחת תצליחו לשכנע את המכור להגיע למכון גמילה, כך שאם זה לא יעבוד, אתם עלולים לאבד אותו לטובת הסם לתמיד. לכן חשוב מאוד לבדוק בקפידה באיזה מכון אתם בוחרים. עד כמה הוא באמת מקצועי והאם מדובר על מכון מוביל?

    האם אנשים אחרים שפנו לאותו מכון באמת הצליחו להיגמל? אם אתם מחפשים מקום שכל חוות דעת שתקראו אודותיו תהיה טובה מהשנייה, הגעתם לכתובת הנכונה. מכון הרמוניה זה המקום שבו יעזרו לחבר הכי טוב שלכם לעמוד על הרגליים ולהשאיר את תקופת ההתמכרות שלו הרחק מאחור.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

      למאמרים נוספים

      post-image
      מרכז גמילה פתוח מול מרכז גמילה סגור

      מרכזי גמילה מסמים ואלכוהול מהווים מקום מפלט ותמיכה לאנשים המתמודדים עם התמכרויות. קיימים שני סוגים...

      המשך קריאה
      post-image
      טיפול קבוצתי

      הכוח שבטיפול קבוצתי במרכזי גמילה מבוא: חשיבות הטיפול הקבוצתי בעולם שבו התמודדות עם התמכרויות הופכת לאתגר משמעותי...

      המשך קריאה
      post-image
      גבולות במרכז גמילה כביטוי לאהבה

      גבולות במרכז גמילה- כביטוי לאהבה גבולות הם קווים שמגדירים את ההתנהגויות, הרגשות והמחשבות שאנו מוכנים לקבל...

      המשך קריאה