contact-us

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    מרכז גמילה יוקרתי

    מרכז גמילה יוקרתי

    אלפי אנשים בישראל נאבקים בהתמכרות מסוימת. זו יכולה להיות התמכרות לאלכוהול, הימורים, סמים אסורים ואחרים. מכון הרמוניה ייעוץ והדרכה הוא מרכז גמילה יוקרתי שמספק שירותי טיפול בהתמכרויות והתנהגויות מזיקות עד להשגת התאוששות מלאה.

    חשיבות התמיכה של מרכז גמילה יוקרתי

    רק אחוז קטן מהאנשים שסובלים מהתמכרויות מקבלים את הטיפול שהם צריכים כדי להשתפר. מרכז גמילה פרטי מספק פתרונות לאנשים עם בעיות התמכרות, באמצעות תמיכה, ליווי וטיפול של אנשי מקצוע מומחים בתחום, עד להתאוששות.

    השוואה תהליך גמילה פרטי לעומת מרכזים במימון ממשלתי

    אם אתם או אדם אהוב במשפחתכם נאבקים בהתמכרות לאלכוהול / סמים / הימורים ומחפשים עזרה, סביר להניח שאתם מתלבטים בין טיפול ממשלתי לעומת טיפול במסגרת מרכז גמילה פרטי. הבחירה במסגרת הטיפול המתאימה צריכה להתבסס על אפשרויות הטיפול המוצעות בכל מקום, שמתאימות היטב להתמודדות עם צרכי הגמילה האישיים.

    עם מרכזים לטיפול בהתמכרויות במימון ממשלתי, לאנשים שיש להם התמכרויות ניתן לספק אפשרויות גמילה משתלמות ללא תשלום או בעלות מינימלית. מרכזי טיפול אלו מציעים מגוון שירותי גמילה, אבל בניגוד לטיפול המוצע במסגרת מרכז גמילה יוקרתי, הקבלה למרכזים ממשלתיים היא על בסיס מקום פנוי.

    מרכז גמילה יוקרתי

    קרדיט: freepik

    מרכזי גמילה פרטיים

    לאנשים הסובלים מהתמכרות אין שליטה על השימוש שלהם בחומר והם יכולים להיות תלויים בו כדי לעבור את חיי היומיום שלהם. זה יכול להפוך למצב מסוכן מאוד עבור עצמם וגם עבור יקיריהם. מרכז גמילה יוקרתי הוא מרכז טיפולי פרטי שמציע אפשרויות מגורים נוחות.

    מדובר על מרכז גמילה הפרטי אשר אינו ממומן על ידי הממשלה, וגם אינו מכוסה על ידי קופות החולים. אם אתם מעוניינים לקבל טיפול בהתמכרות או לרשום אדם אהוב למסגרת טיפול פרטית, התשלום יכסה ליווי, השגחה, התאמת תוכנית טיפול אישית, השתתפות בקבוצות תמיכה, והשגחה מסביב לשעון, עד להחלמה מלאה.

     

    בשורה התחתונה, התמיכה זמינה. צריך רק לרצות לקבל אותה

    אם אתם מעוניינים להתחיל טיפול במסגרת מרכז גמילה יוקרתי, צרו קשר עם הצוות המקצועי של מכון הרמוניה ייעוץ והדרכה, שיש לו ותק של שנים רבות בתחום, כדי לקבל תשובות לכל השאלות שלכם, ולהתחיל תוכנית גמילה עם תמיכה של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, שזמינים מסביב לשעון לתמוך בתהליך הגמילה שלכם, עד להתאוששות מלאה.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

      למאמרים נוספים

      post-image
      גישות לטיפול בהתמכרות לסמים - השוואה בין מרכזי גמילה פתוחים וסגורים

      מבוא התמכרות לסמים מהווה אתגר חברתי ובריאותי מורכב, הדורש התערבות טיפולית מקצועית ורב-מערכתית. קיימות שיטות טיפול...

      המשך קריאה
      post-image
      מרכז גמילה פתוח מול מרכז גמילה סגור

      מרכזי גמילה מסמים ואלכוהול מהווים מקום מפלט ותמיכה לאנשים המתמודדים עם התמכרויות. קיימים שני סוגים...

      המשך קריאה
      post-image
      טיפול קבוצתי

      הכוח שבטיפול קבוצתי במרכזי גמילה מבוא: חשיבות הטיפול הקבוצתי בעולם שבו התמודדות עם התמכרויות הופכת לאתגר משמעותי...

      המשך קריאה

      מרכז גמילה פרטי

      התמכרות יכולה לקרות לכל אחד ללא קשר למצב סוציו-אקונומי, ועלולה להוביל אדם לתוך ספירלה כלפי מטה ולשנות את המוח בדרכים שמקשות מאוד על הפסקת השימוש ללא סיוע מקצועי. תוכניות מרכז גמילה פרטי מספקות סביבה ממוקדת ומבודדת שבה המטופלים יכולים להתמקד לחלוטין בהחלמה ולהתמודד עם כל הנושאים העמוקים והבסיסיים שהובילו להתמכרות.

      המדריכים והיועצים במכון הרמוניה ייעוץ והדרכה מלווים מכורים בתהליך ההתמודדות עם התמכרותם.

      מאפייני מרכז גמילה פרטי

      מרכז גמילה פרטי מאפשרים לכל מטופל לקבל חדר פרטי משלו במקום לחלוק את החדר שלו עם מטופלים אחרים, מה שמאפשר סיכוי גדול להתמקדות והתבוננות פנימה במהלך הטיפול. מרכזי שיקום פרטיים עשויים להיות אקסקלוסיביים, כרוכים בשהות למגורים וייתכן שיהיה מקום פנוי עם רשימת המתנה קצרה.

      חשיבות פניה לתוכנית שיקום במרכז גמילה

      ברוב המקרים, תוכניות מרכז גמילה פרטי יקרות יותר ממרכזי גמילה ממשלתיים, ודורשות יותר התחייבות בזמן. יחד עם זאת, הזמן והכסף עשויים להיות שווים את זה אם זה אומר לעזור לכם להשיג התאוששות מלאה.

      רופאים המנסים לאבחן התמכרות, או הפרעת שימוש בסמים, יסתכלו על סימנים שונים כדי לראות אם ההתמכרות התקדמה עד לנקודה שבה היא פוגעת בחיים באופן משמעותי ודורשת טיפול מקצועי.

      למי מתאימה תוכנית טיפול במרכז גמילה?

      כשההתמכרות מגיעה למצב בו היא חסרת שליטה ומשפיעה באופן חמור על החיים, חשוב להתחיל צורה כלשהי של טיפול, בין אם במסגרת מרכז גמילה פרטי או תוכנית אחרת.

      התוכנית הנבחרת צריכה להתאים באופן אישי לכל אדם, אבל אם ההתמכרות חמורה, חשוב לקבל את הסיוע ממקום שבו מוגשת תמיכה מקצועית, ואפשרות להתמקד בהחלמה עם טיפול ותמיכה 24-7.

      בשורה התחתונה, עדיין לא מאוחר להתחיל תוכנית גמילה

      אם אתם מאמינים שמאוחר מדי לקבל עזרה, זה לא המקרה. לא משנה הגיל או הנסיבות, תמיד קיימת האפשרות לשנות את החיים. תוכניות הגמילה במסגרת מרכז גמילה פרטי הרמוניה ייעוץ והדרכה, מתקיימות במשך שנים רבות, עם הצלחות ששינו את חיי מכורים רבים.

      אל תניחו לעוד יום לעמוד בינכם לבין חיים בריאים ופוריים. צרו איתנו קשר בהקדם האפשרי להתחלת הצעד הראשון בדרככם לחיים החדשים.

      מכוני גמילה פרטיים

      איך למצוא את המכון המתאים עבורי?

      בדרך היציאה ממעגל ההתמכרות, יש למצוא את המקום המתאים, לעבור בו את התהליך. זה אולי נשמע פשוט, אבל כל מי שאי פעם ניסה למצוא את הדרך החוצה יודע זאת היטב, מכוני גמילה פרטיים משתנים מאחד לאחד ולא תמיד, קל למצוא את המקום המתאים עבורכם. אנחנו, מכון 'הרמוניה' מציעים לכם לנסות להתחבר לצוות המקצועי שלנו ולמכון עצמו, כדי להצליח ולהתגבר על הקשיים בדרך החוצה, ממה שלטענת רבים, הוא גיהנום עלי אדמות.

      למה כדאי ללכת לקבל עזרה?

      לפני שנדבר על ההבדלים בין מכוני גמילה פרטיים שונים, אנחנו רוצים להניח כמה חוקי יסוד בנוגע לגמילה מהתמכרות. התמכרות, לפי ההגדרה המקצועית, זה מקרה בו אדם, מפתח תלות כמעט מוחלטת, במוצר מסוים או בביצוע פעולה כזו ואחרת, למשל, במקרה של התמכרות להימורים או התמכרות למין, מה שמוביל לתחושה של סיפוק ולאחריה, משום שהמענה אותו נתן האובייקט לא משפיע על המוח עוד, המכור יאלץ להשתמש שוב באותו החומר, כדי להרגיש טוב עוד הפעם וחוזר חלילה. התמכרות לא מתרחשת ביום אחד, אנחנו מדברים על דפוס התנהגות שהלך ונבנה לאורך פרק זמן מסוים ועל גישה של המכור לחומר הממכר. רק בסיוע של מכון גמילה מקצועי, אפשר לחתוך את אותו 'קשר גורדי' ולתת למטופל כלים, להתמודד עם האתגרים שהחיים מציבים בלי להצטרך לחומר הממכר, תוך ניתוק האספקה השוטפת, של החומר אל המכור, בזמן הגמילה.

      מה צריך לדעת על מכוני גמילה?

      ככלל, מכוני גמילה פרטיים, כולם, נוסדו על ידי אנשים טובים במטרה לעזור לכם להרגיש טוב יותר. מה שאנחנו מציעים לכם כאן, במכון 'הרמוניה', הוא ליהנות משיטת הטיפול הייחודית שלנו. אנחנו מאמינים כי התהליך צריך לכלול לא רק את המכור עצמו, אלא את בני המשפחה והחברים, סביבת הקשרים הקרובה, כדי לאפשר תהליך גמילה אפקטיבי. שכן המכור יכול להחליט הרבה פעמים כי הוא מעוניין לצאת מהמעגל הנורא הזה, אבל אם לא ניצור עבורו, סביבה תומכת לתהליך הזה ולשינוי, אנחנו לא נראה תוצאות בסופו של דבר.

      זה הרגע לצאת לדרך

      אף פעם לא קל להתחיל אבל יש איזה רגע, בו אנחנו פשוט מוכרחים לצאת לדרך. אם יש לכם קרוב אהוב, לו אתם דואגים ואם אתם עצמכם, מבינים כי משהו בחיים שלכם לא מסתדר ואתם חושבים על תהליך גמילה, נשמח לסייע לכם. אנחנו זמינים בטלפון ודרך האתר לכל שאלה.

      מרכז גמילה פרטי

      אף אדם לא רוצה להיות מכור, ושום מכור שנגמל לא רוצה לחזור לזוועות ההתמכרות. אבל הרבה חוזרים. הם נופלים בגלל שהם לא יכולים לסבול יותר. בגלל שהם נתונים כל כך הרבה זמן בתוך כור היתוך של כאב חוסר השייכות, בדידות תהומית, בושה קיומית ואשמה שלא נותנת מנוח. במצב זה  וללא מענה מספק, הקלה או תקווה, המוצא היחידי שהם מוצאים הוא שימוש בסמים וחזרה לדפוסי ההרס העצמי. כמו שזו לא בחירה להימעך למשך שנים תחת מכבש לחצים נפשיים, כך גם ההתמכרות, בנקודות מסוימות בחיים, אינה בחירה. ההתמכרות הינה תגובה אינסטינקטיבית למציאות פנימית וחיצונית עוינת. חלקים מגונים, באישיות מודחקים עמוק בתהומות הלב דוחפים את בית החזה מבפנים, מתדפקים על הדלתות ומבקשים לצאת, להיוולד לאוויר העולם.

      בהרמוניה, מכון לטיפול בהתמכרויות ובהתנהגויות מזיקות, אנו רואים את ההתמכרות ככלי לריפוי עצמי, שאמנם לרגעים מסוימים נותן מענה מספק, אך במקביל מחריף את הבעיה, מעצים אותה ומחריב כל חלקה טובה.

      באמצעות תהליך שמתחיל בהימנעות מחומרים והתנהגויות מזיקות, אנו חושפים את הבעיה הראשונית, את תהומות הלב שלא קיבלו מענה, ומתמקדים בהם. בהדרגה התשוקה לחומרים או התנהגויות הופכת שולית, ואת מקומה ממלא המוטיבציה לחיים מלאי יצירה, מימוש ומשמעות.

      השירותים שאנו מציעים נוגעים למגוון מצוקות החל מההתמכרות לחומרים והתנהגויות מזיקות ועד למצבים נפשיים כגון דיכאון וחרדה הדורשים התערבות אינטנסיבית.

      מכון הרמוניה ייעוץ והדרכה הוא מרכז גמילה מסמים פרטי שמציע שירותי תמיכה, ייעוץ, ליווי
      והדרכה לאנשים שסובלים מהתמכרויות ומהתנהגויות מזיקות שונות. במסגרת השהות במרכז
      הגמילה שלנו, אנשים מקבלים טיפול לבעיות אלכוהול או סמים, או התמכרויות אחרות, עד להשגת
      התוצאה של החלמה והתאוששות מההתמכרות.

      סוגי שיקום במסגרת מרכז גמילה פרטי

      כשרוב האנשים שומעים את המילה "שיקום" הם בדרך כלל חושבים על שיקום מגורים, אבל
      אפשרויות השיקום הרבה יותר רחבות, סוגי הטיפול משתנים בהתאם לסוג הטיפול המוצע במסגרת
      מרכז גמילה פרטי או ציבורי, אבל רוב המרכזים מציעים שירותי שיקום מגורים, שיקום יום
      וטיפול חוץ. גם המגזר הציבורי וגם המגזר הפרטי מציעים סוגי טיפול אלו.

      שיקום מגורים

      שיקום מגורים מבוסס על תוכנית טיפול אינטנסיבית ביותר, שדורשת מחויבות גבוהה. זה יכול לעבור
      בין כמה שבועות לשנה או יותר, וחלק גדול מהיום מוקדש לטיפול קבוצתי או פרטני, או לעבודה
      במרכז.
      חלק מהאנשים שסובלים מהתמכרויות עשויים להיות מוכנים לטיפול אך לא לרמת האינטנסיביות
      המחייבת אותם לחיות ולנהל משא ומתן על יחסים בינאישיים עם אנשים שהם לא מכירים; ולהיות
      במסגרת מרכז גמילה פרטי ללא תמיכה יומיומית של בני משפחה או חברים.
      גמילה במסגרת מגורים יכולה להיות אופציה טובה עבור אנשים שאין להם מצב ביתי יציב, או
      שזקוקים להפסקה מוחלטת מהסביבה שלהם, או כשטיפולים פחות אינטנסיביים לא היו יעילים.

      שיקום יום

      זה המקום שבו אדם גר בבית אך מגיע לטיפול במסגרת מרכז גמילה פרטי, ברוב המקרים
      במשך שלושה עד חמישה ימים בשבוע, לאורך תקופה של חודש וחצי עד חודשיים.
      רוב התוכניות במרכזי גמילה פרטיים דומות לתוכניות המוצעות במסגרת מרכזי שיקום מגורים, אלא
      שהמטופלים שבים לביתם לאחר כמה שעות טיפול.
      בשורה התחתונה, מתחילים את הגמילה היום
      כדי להתחיל תוכנית טיפול מותאמת אישית במסגרת מרכז גמילה מסמים פרטי, צרו קשר עוד היום
      עם הצוות המקצועי של מכון הרמוניה ייעוץ והדרכה, שיש להם ותק של שנים רבות בתחום, כדי לקבל
      תוכנית