contact-us

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    גמילה מכדורי שינה

    גמילה מכדורי שינה

    איך מפסיקים לצרוך כדורי שינה?

    מי שמעולם לא לקח כדור שינה לא יוכל לדמיין עד כמה זה ממכר. אנשים לא לגמרי מבינים זאת, אך בפועל, יש כזה דבר התמכרות לכדורי שינה. זה מתחיל בדרך כלל בתקופה שבה קשה לנו להירדם ואנחנו פשוט נעזרים בכדורים האלה. עם זאת, אצל לא מעט אנשים זה ממשיך בצריכה של עוד ועוד כדורי שינה. ממש כפי שקורה לגבי התמכרויות אחרות, אנחנו רואים שגם כאן צריכת הכדורים רק עולה ועולה. כך קורה שיום בהיר אחד אנחנו מבינים: אנחנו מכורים לכדורי שינה ועלינו לעשות משהו בנידון. זה נשמע לכם מוכר? אתם מביטים למציאות בעיניים ומודים שאתם מכורים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד, כי זה קורה לרבים וטובים. בנוסף, היום אפשר לעבור גמילה מכדורי שינה בצורה מסודרת וכך להגיע לתוצאות טובות, אז למה אתם מחכים?

    המשמעות של גמילה מסודרת

    לעיתים אנשים נוטים להקל ראש בנושא של גמילה מכדורי שינה. הם בטוחים שאפשר להפסיק את זה בבת אחת ובלי שום בעיה, כי זה הרי לא כמו להיות מכורים להרואין. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שזה לא כך. בפועל אנחנו רואים שלא פשוט להפסיק לצרוך כדורי שינה, ולכל אחד מהמכורים יש הסבר אחד למצב שלו. זה קשור לתקופות קשות, לדיכאון באופן כללי, לחוסר שביעות רצון מהחיים ועוד. מה שבטוח זה שאם לא תיקחו את עצמכם בידיים ואם לא תגמלו באופן מסודר, זה לא יקרה. אתם תמצאו את עצמכם נופלים שוב ושוב לאותו מצב ולאותה התמכרות. לכן, אם תוכלו לעשות את הדברים אחרת ולפנות אל אנשי מקצוע שיוכלו לעזור לכם, זה כדאי.

    כיצד עזרה מקצועית מסייעת בתהליך?

    בבואנו לדבר על גמילה מכדורי שינה, אנחנו רואים שהרבה פעמים עזרה מקצועית יכולה לעשות את ההבדל. כאשר אנשי מקצוע מלווים את התהליך הם יכולים לעזור לנו להבין איפה באמת נמצא הקושי. מה הגענו למצב הזה? ומה הוא אותו דבר עמוק ונפשי שבו למעשה צריך לטפל? לכן, בין אם ניסיתם להיגמל בעבר בכוחות עצמכם ובין אם לא, כדאי שתעשו זאת כמו שצריך. מה שאתם מחפשים זו הרי תחושת הצלחה. אתם רוצים לדעת שאתם יכולים ואתם רוצים לחזור למצב שבו אתם אלה ששולטים בחיים שלכם, ולא הכדורים. לכן כדאי שתפנו אל מקום מוביל כמו מכון הרמוניה, כי מה פתאום שתתפשרו על מכון גמילה אחר? כאן יעזרו לכם להבין מה באמת מפריע לכם ומה גורם להתמכרות, מה שגם יעזור לכם לצאת לדרך חדשה בחיים.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

      לשירותים נוספים