contact-us

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    גמילה מסמים קלים

    גמילה מסמים קלים

    הדרך החוצה מהסמים הקלים

    לעשן סמים קלים זה עניין יחסית נפוץ בארץ. אומנם זה לא לגמרי חוקי, אך בפועל, רבים מאיתנו מכירים לא מעט אנשים שמעשנים. יחד עם זאת, חשוב להבין שיש הבדל מהותי בין ערב שבו מעשנים פעם בחצי שנה ובין שימוש יומיומי. בנוסף, יש הבדל גם בתחושה: אני מעשן כי מתחשק לי מידי פעם או שאני מעשן כי אני לא יכול אחרת. נדמה לכם שעברתם את הגבול?

    בפועל, אתם לא מדמיינים את עצמכם עושים משהו בלי הסמים הקלים שאליהם אתם מכורים? אם כך, כדאי שתדעו: גמילה מסמים קלים דרושה לכם. להיגמל מסמים קלים זה לא עניין פשוט ולכן חשוב לעשות זאת בדרך נכונה, מה שאומר שכדאי לכם לשקול את האפשרות של מרכז גמילה מסמים קלים שיש לו ניסיון בנושא.

    אל תוותרו על היתרונות של גמילה בעזרת אנשי מקצוע מומחים

    גמילה מסמים קלים, גמילה מאלכוהול או גמילה מכל דבר אחר, זה לא עניין פשוט. פעמים רבות אנשים נוטים לחשוב שמדובר רק על עניין פיזי, אך בפועל, ברוב המקרים החלק הרגשי והנפשי הרבה יותר מורכב. אנחנו צריכים להבין למה אנחנו מכורים. על איזה צורך אמיתי עונה הסם, או האלכוהול? איך הגענו למצב הזה ומה עלינו לעשות כדי לשנות אותו. איך לוקחים שוב את האחריות לידיים ואיך מאמינים שאפשר לצאת מהמצב הזה?

    כל השאלות האלה, ועוד רבות אחרות, תקבלנה מענה במסגרת תהליך של גמילה מסמים קלים שייעשה בצורה מסודרת. בנוסף, חלק מהעניין בגמילה הוא להבין שזה שינוי אמיתי באורח החיים. כלומר, לא מדובר על דיאטה קיצונית של שבוע-שבועיים, שכן בפועל, אסור לנו יותר לדעת בסמים. כתוצאה מכך שמדובר על תהליך, יהיו בו עליות וירידות. לכן, אם תהיו מוקפים באנשי צוות שיוכלו לעזור לכם, ללוות אתכם ולתדרך אתכם, הסיכוי שתיגמלו יהיה הרבה יותר גדול.

    גמילה מסמים קלים

    מרכז גמילה עם המלצות וחוות דעת כמה שיותר חיוביות

    לחפש מרכז גמילה זה לא קל, גם אם מדובר בחיפוש אחרי מרכז גמילה מסמים קלים. הסיבה לכך היא שבישראל יש מהצפון ועד הדרום לא מעט מרכזי גמילה וחלקם באמת טובים. לכן טבעי שתהיה לכם דילמה: לאן פונים? איזה מרכז גמילה יכול להתאים לכם יותר?

    אם אתם מחפשים מקום שבו אתם תהיו במרכז ויקיפו אתכם לא מעט אנשי מקצוע מומחים, כדאי שתפנו אל מכון הרמוניה. זה לא במקרה שעוד ועוד אנשים בוחרים במרכז הגמילה הזאת, שכן מדובר על מקום מקצועי עם אינספור המלצות. לכן, אם אתם רוצים להיגמל אחת ולתמיד, פנו אל הטובים ביותר, וכדאי שתעשו זאת עוד היום.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

      למאמרים נוספים

      post-image
      מרכז גמילה פתוח מול מרכז גמילה סגור

      מרכזי גמילה מסמים ואלכוהול מהווים מקום מפלט ותמיכה לאנשים המתמודדים עם התמכרויות. קיימים שני סוגים...

      המשך קריאה
      post-image
      טיפול קבוצתי

      הכוח שבטיפול קבוצתי במרכזי גמילה מבוא: חשיבות הטיפול הקבוצתי בעולם שבו התמודדות עם התמכרויות הופכת לאתגר משמעותי...

      המשך קריאה
      post-image
      גבולות במרכז גמילה כביטוי לאהבה

      גבולות במרכז גמילה- כביטוי לאהבה גבולות הם קווים שמגדירים את ההתנהגויות, הרגשות והמחשבות שאנו מוכנים לקבל...

      המשך קריאה