contact-us

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    איך להיגמל מקלונקס?

    איך להיגמל מקלונקס?

    איך להיגמל מקלונקס זו לא שאלה הנוגעת רק לכם. אנחנו יכולים להבטיח לכם כי יש קבוצה גדולה של מכורים, מכל רחבי הארץ, העסוקים בשאלה הזו בדיוק. תהליך גמילה הוא אף פעם לא פשוט ויש תמיד את הייאוש שיעצור אותנו מלעשות שינוי. אבל האמת היא כי בזכות כלים לטיפול בדפוסי התנהגות, ליווי מקצועי והדרכה, גם אתם תוכלו להפוך את החיים שלכם טובים יותר. מכון 'הרמוניה' מלווה תהליכים של מכורים בכל יום מחדש, אתם יכולים ליהנות מהתוצאות של הגמילה, אם רק תבחרו בכך.

    מה זה קלונקס ומתי נזהה התמכרות

    קלונקס היא תרופה פסיכיאטרית שתפקידה לסייע למי שחשים דיכאון וחרדה. יש מי שהתרופה מצילה אותם ברגעים מסוימים בחיים , אבל יש מי שמנסים למצוא את הדרך להיפרד מהתרופה, כדי להפוך את החיים לכאלו המשוחררים מעזרים חיצוניים. איך להיגמל מקלונקס היא שאלה מורכבת משום שהיא כוללת גם אבחנה פסיכיאטרית, לצד העבודה הטיפולית. אבל, כל עוד יש רצון, אנחנו יכולים לעשות הכל.

    למה כדאי לשנות את החיים בלי עזרים כימיים

    אמנם, זה נפלא, העובדה כי לאדם המערבי יש את היכולת לשפר את החיים של רבים בכל רחבי העולם, בזכות תרופה כימית. אבל, עליה וקוץ בה. לא תמיד התרופה היא הפתרון לבעיה. לפעמים, במקום להתמודד, מטופלים רבים מוצאים את עצמם עם מרשם לתרופות ולא עם ליווי מקצועי. התשובה לשאלה איך להיגמל מקלונקס דורשת מאיתנו לפתוח את הראש, להאמין שאפשר אחרת ולצאת למסע של גילוי עצמי. ביחד, ננסה להבין מה הגורמים שמעוררים את החרדה והדיכאון ונראה, האם יש דרכים נוספות להתמודד עם הקשיים.

    אנחנו כאן בשבילכם תמיד

    אין תהליך גמילה פשוט ואין שינוי קל. האמת היא כי בסוף, אנחנו יכולים להיות שם לצידכם בדרך, אבל אנחנו לא יכולים לעבור למענכם את המסע. מה שאנחנו יודעים בכל זאת זה שהרצון האנושי הוא מנגנון מופלא. מי שבוחרים לעשות שינוי בחייהם, יכולים לעשות זאת, עם הרבה אמונה. תהליך הגמילה הוא תהליך יצירתי, הוא מסע רוחני. העמקה אל תוך הנפש, עבודה בתוך המשפחה, עבודה בקבוצה עם מכורים נוספים, כל אלו כלים העומדים לרשותנו ומאפשרים החלמה טובה ומהירה ככל הניתן. התפקיד שלנו זה לתת לכם כלים להשלמת התהליך כעת וכמובן, להתמדה גם בהמשך. אל דאגה, לאורך כל זמן העבודה המשותפת, אנחנו מתייעצים עם פסיכיאטרים ואנשי מקצוע מוסמכים.

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

    לקבלת ייעוץ עם הצוות המקצועי

      למאמרים נוספים

      post-image
      תחלואה כפולה - אתגרים וטיפול

      תחלואה כפולה היא מצב בו אדם לוקה בשתי תחלואות - התמכרות לחומרים ממכרים והפרעה פסיכיאטרית....

      המשך קריאה
      post-image
      התמכרות לסמים מנקודת מבט פסיכואנליטית

      התמכרות לסמים מנקודת מבט פסיכואנליטית מהי התמכרות התמכרות לסמים היא מחלה מורכבת וכרונית המאופיינת בשימוש כפייתי בסמים...

      המשך קריאה
      post-image
      הפרעות אכילה מנקודת מבטה של מלאני קליין

      הפרעות אכילה מנקודת מבטה של מלאני קליין מלאני קליין הייתה פסיכואנליטיקאית שתרמה תרומה חשובה להבנת ההתפתחות...

      המשך קריאה